donderdag, december 30, 2010

Rust zacht lieverd......

Hallo lieve mensen,

Vanmorgen rond 08.40 is onze lieve anne-merlijn in mijn armen gestorven......

De dag begon net zo als alle andere in de afgelopen 4 weken. Eerst napraten met de nachtwacht om 06.45 uur. Ze had diep geslapen echter werd de laatste uren wat meer kucherig. Dit was gisteravond ook al gebeurd nadat de dormicom via de pomp was aangesloten, en dat was opgelost middels een extra dosis na overleg met de arts.

De nachtwacht ging weg en ik ging bij haar zitten want de kinderen waren nog niet wakker. Maurits was er niet want die sliep bij Koen. Ze werd steeds iets onrustiger en ik dus ook. Inmiddels waren Reinout en Rozemarijn ook al wakker en beneden aan het spelen. Ik wilde de boel nog even in de gaten houden.

Langzaam werd ze onrustiger en ik voorvoelde dat het de verkeerde kant opging en heb op een gegeven moment als de wiedeweerga Rozemarijn naar de creche gebracht en Reinout kon bij zijn vriend Koen terecht.

Het ging slechter met a-m en ondertussen had ik reeds de huisarts dokter Berden gebeld, die onderweg was, echter die zat in Weesp na een nachtdienst. De extra dosis die hij voorschreef mocht niet baten. Ik voorvoelde dat hij geen oplossing meer kon bieden en heb a-m vastgehouden, en ze stierf in mijn armen.
Totdat de huisarts kwam heb ik haar vastgehouden, 10x haar pols en alles gevoeld, maar ze was er niet meer. Toen de huisarts kwam zag hij het meteen. De huisarts is gebleven todat mijn broer Harald kwam en Erik was inmiddels ook gekomen. Daarna is het een hele hectische dag geweest.

Nu weet ik even niets meer te zeggen, er is verdriet maar ook berusting en de rest kan ik even niet goed verwoorden. Later weer......

Rust zacht lieverd, en RUN WILD!!