woensdag, januari 05, 2011

Dank jullie wel !!!!!

Hoi lieve mensen,

Dank jullie wel allemaal voor het mede zorgen dat gisteren een onvergetelijke dag was. Het was een mooie, indrukwekkende afscheidsbijeenkomst en ik weet zeker dat anne-merlijn dat ook vindt. Het was een dag om nooit te vergeten. Iedereen die gekomen is, maar ook iedereen die heeft helpen organiseren enorm bedankt. Er is prachtig gesproken en het was echt een bijeenkomst voor en over anne-merlijn. Fijn om te zien wie er allemaal van anne-merlijn hield, en hoeveel mensen dat waren. Helemaal perfect. Het was ook een mooi gezicht vanaf het sprekersgestoelte om te zien hoe vol de kerk zat. Bijzonder.

Zagen jullie in de kerk ook af en toe een mooie lichtinval schijnen precies naast de foto van anne-merlijn? En voor degenen die bij de begraafplaats waren, zagen jullie dat de vastzittende ballon van Reinout precies losging toen de kist ging zakken?

Ik ben er moe van maar heb een tevreden gevoel. Ik weet eigenlijk niet of dat het juiste woord is. Ik kijk in ieder geval goed terug op de dag van gisteren. Met de kinderen gaat het goed, die vielen als een blok in slaap. Reinout had nog wel een goede tip: "je moet er niet steeds zo aan denken dan hoef je ook niet steeds te huilen". Toen ik zei dat ik er juist wel aan wilde denken moest hij weer even denken. Maar het gaat verder goed met de kinderen en ze wilden vanmorgen graag naar school.

Het werd, het was, het is gedaan........

Ik zal nog wel regelmatig schrijven om te laten weten hoe het ons vergaat, dus tot snel.

Egbert